Ana içeriğe atla

Translate

Şu sıralar çok popüler / now very popular

ne güzeldi

ne güzeldi o akşam saatlerinde, henüz hava tam kararmamışken, bacalardan tüten dumanların isiyle, sokaklardan gelen uzak boğuk ortam sesleri... anneannem namazını kılardı, sessizce fısıldadığı duaların tonu, rükuya varırken eklemlerinde çıkan tıkırdamalar, sobanın üst kapağından tavana yansıyan ateşin ışığı, tiktak tiktak; salondaki saatin sessizliği. galiba ben o günleri çok özledim.   

bir saat İzmir

bir saat içinde şehri dinledim. 

sol kolum uyuşuk. 

belimi büken çocukluğumun martı sesleri.



ya zamanında seni bana sevdiren neydi

ne gitti ki heyecansızım şimdi

sanki yabancı gibi sokaklarında

birbirimize küs iki kardeş gibi


içimden gelmiyor sana ait olmak
bir gram bile özlem hissetmiyorum
ama mutlu da değilim
ne kadar uzaklaşmışsın bana



benim ritmim ile senin ritmin birbirine ayrı

eskisi gibi emin yürümüyorum sokaklarında

insanın kendi memleketine yabancılaşması

kendi şehriyle aynı dili artık konuşamaması

ne acı




çirkin bulutlu puslu hava

içimdeki düşüncelerim gibi


nefes alabildiğim tek aralığım

tadımız kaçmış 

orucumuz bozulmuş İzmir seninle

belki düzeliriz

belki de sadece bir saat daha çekerim seni içime

yoksa neyin neyime

harici bir haz ve yaşam mücadelesi 

şehir olmaktan çıkmışsın 

mutsuz yüzler mahşerine dönmüşsün 

utan izmir.



 

Yorumlar

Son 1 haftada en çok neler okundu? /What was the most read in the last week?

Son 30 günde en çok okunanlar /// Most read in last 30 days

Tüm zamanların en çok okunanları /// Most read of all time

Geçen Yıl En çok Okunanlar /// Last Year's Most Read Articles

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *