Ana içeriğe atla

Translate

Şu sıralar çok popüler / now very popular

ne güzeldi

ne güzeldi o akşam saatlerinde, henüz hava tam kararmamışken, bacalardan tüten dumanların isiyle, sokaklardan gelen uzak boğuk ortam sesleri... anneannem namazını kılardı, sessizce fısıldadığı duaların tonu, rükuya varırken eklemlerinde çıkan tıkırdamalar, sobanın üst kapağından tavana yansıyan ateşin ışığı, tiktak tiktak; salondaki saatin sessizliği. galiba ben o günleri çok özledim.   

Cakarta'da Über ötesi bir Uber Deneyimi (Cakarta - Endonezya)

Türkiye'deki sarı taksilerle başı dertte olan,  online olarak çoğu ülkede hizmet veren, her zaman ve her yerde sizi daha ucuz ve keyifli ulaştıran Uber'i Cakarta'da kullandım.

 Benzin fiyatlarının hayli ucuz olduğu bölgede taksi fiyatlarının pahalı olması beni şaşırtmıştı. Bu nedenle Uber'i seçtim. Bugüne kadar birçok ülkede Uber'den binek taksi çağırarak kullandım. 
Cakarta'da binek araç yerine motorsiklet çağırmak daha makul geldi. Zaten alternatif olarak sadece motorsiklet ve daha çok havaalanı transferi için kullanılan fiyatı da daha pahalı olan XL vanlar mevcuttu. Tabi hayatta sadece 1 - 2 defa motorsiklete binmiş biri olarak ben, gelen vespa tarzı motoru görünce şok oldum. Bu arada sürücü arkadaş da tipik kısa boylu minyon bir Endonezyalı çıktı, bu da bana ikinci şok... ( Vespayı falan unuttum, bu minik adam beni nasıl arkasında taşıyıp götürücekti, acaba...)

Ben 183 cm boyunda, o tahmini 160 cm'lerde. Ben 110 kg, o ise tahminen 70 kg. Ben de ayrıca bir fotoğraf çantası ve bir sırt çantası da var.
 Motor yaklaştı, arkaya oturdum, üzerine çullanır gibi oldum bir ara, motorun oturma yeri çok dar, iyice geriye gittim, bu seferde motorun önü havalanır gibi oldu, ve adam sinek gibi olunca nereye tutacağımı bilemedim. Bu arada benim ağırlığımı dengede tutamayacak kadar da motor ağırlaştı. 

Yoğun trafik içinde, arabaların arasından sıyrılarak 15 dakikalık mesafeyi katettik. Allah çok şükür ki düşmedik, çarpmadık, kaza yapmadık. Ve bu da bana bir daha Uber'den asla motor çağırmamam gerektiğini bir daha öğretti. Bu anları vidyoya çektim. Haydi izleyelim. 





Endonezya yazılarım devam edecek.


FACEBOOK SAYFASI  

 https://www.facebook.com/volkanilekesifhane

INSTAGRAM HESABI  


Tüm fotoğraflar ve yazılar  , ALINTI OLDUĞU BELİRTİLMEDİKÇE, bana ve/veya Sinem Coşğun'a aittir. Seyahat notlarında çeşitli kaynaklardan ve kişilerden yararlanılmıştır. 





2018 - Izmir / Türkiye 

volkan coşğun


Yorumlar

BilinmeyenRota dedi ki…
Bence bir daha deneyebilir, ben benzer bi dneeyimden acayip keyif almisim
kesifhane dedi ki…
yok ben bir daha motorsikletle denemek istemiyorum gerçekten :)

Son 1 haftada en çok neler okundu? /What was the most read in the last week?

Son 30 günde en çok okunanlar /// Most read in last 30 days

Tüm zamanların en çok okunanları /// Most read of all time

Geçen Yıl En çok Okunanlar /// Last Year's Most Read Articles

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *