Ana içeriğe atla

Translate

Şu sıralar çok popüler / now very popular

ne güzeldi

ne güzeldi o akşam saatlerinde, henüz hava tam kararmamışken, bacalardan tüten dumanların isiyle, sokaklardan gelen uzak boğuk ortam sesleri... anneannem namazını kılardı, sessizce fısıldadığı duaların tonu, rükuya varırken eklemlerinde çıkan tıkırdamalar, sobanın üst kapağından tavana yansıyan ateşin ışığı, tiktak tiktak; salondaki saatin sessizliği. galiba ben o günleri çok özledim.   

Çorbada tuzu olanlardan Allah razı olsun.

Bildiğiniz gibi yaklaşık 2 aydır, 5 yaşındaki kızı Lösemi tedavisi gören bir arkadaşımız için elimden geldiğince para ve dua topluyorum.

Yardım taleplerine gönül veren hem Türkiye'den, hem Avrupa'dan herkese çok teşekkür ederim.

Bir hadis şöyle der:
"Çorba pişirdiğinde suyunu biraz fazla koy, sonra komşularına bak, uygun bir şekilde çorbadan onlara ikram et."
(Müslim, Birr, 143) 


SİZ DE ÇORBANIZDAN BİRAZ AYIRDINIZ. LÖSEMİ HASTASI MİNİK KIZIMIZIN ÇORBASINA UFAK BİR TUZ KATTINIZ. ALLAH TÜM BAĞIŞ SAHİPLERİNDEN VE DUALARINI ESİRGEMEYENLERDEN RAZI OLSUN.

Biliyorum, bana güvendiniz ve sorgusuz suhalsiz bana yıllardır görmediklerimden bile yardımlar geldi. Ancak ben yine de bu yükün altında hissetmek istemiyorum kendimi, sizlerden, herşeyden önce Allah'a karşı hesabımı bağış sahiplerini ve bağışları listeyerek vermek istedim.

MEH. A.             300,00 ₺
SEN. A.             100,00 ₺
ASG.H.             200,00 ₺
İBR.A             100,00 ₺
SER. & MEH.             100,00 ₺
MUS. Y.             250,00 ₺
SEN. B.             100,00 ₺
AYŞ. E.             200,00 ₺
EZG. G.             100,00 ₺
GUI. M.R.             500,00 ₺
GÜL. T.               60,00 ₺
MUT. D.             500,00 ₺
AYH. M.             100,00 ₺
ERO.N.             500,00 ₺
SED. G.             150,00 ₺
CEM A.             100,00 ₺
BER. Y.             200,00 ₺
ATI. K.               50,00 ₺
FAT. Y.               50,00 ₺
ŞAZ. A.             100,00 ₺
BAH. P.               50,00 ₺
DOĞ. Y.               60,00 ₺
ATAKENT KURAN KURSU + TAN. + NAZ. +AYS.             550,00 ₺
NEC.               15,00 ₺
İHS. Y.             200,00 ₺
SİN. C.             100,00 ₺
VOL. C.            265,00 ₺


Toplamda 5000 TL toplandı. Ve kızımızın babasına EFT yapıldı. Bu da makbuzu:

Bu arada güvenlik sebebiyle tüm detayları paylaşamadım, dileyen olursa orjinal dekontu maille gönderebilirim. Kızımızın babası ile görüşmek ve daha fazla yardım etmek isteyen olursa sevinirim, direkt irtibat numarasını da verebilirim.

ALLAH HERKESTEN RAZI OLSUN




Yorumlar

Son 1 haftada en çok neler okundu? /What was the most read in the last week?

Son 30 günde en çok okunanlar /// Most read in last 30 days

Tüm zamanların en çok okunanları /// Most read of all time

Geçen Yıl En çok Okunanlar /// Last Year's Most Read Articles

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *