Ana içeriğe atla

Translate

Şu sıralar çok popüler / now very popular

ne güzeldi

ne güzeldi o akşam saatlerinde, henüz hava tam kararmamışken, bacalardan tüten dumanların isiyle, sokaklardan gelen uzak boğuk ortam sesleri... anneannem namazını kılardı, sessizce fısıldadığı duaların tonu, rükuya varırken eklemlerinde çıkan tıkırdamalar, sobanın üst kapağından tavana yansıyan ateşin ışığı, tiktak tiktak; salondaki saatin sessizliği. galiba ben o günleri çok özledim.   

Heyecan




Öyle bir zaman ki, tüm sınırların bir anda kapandığı, tüm özgürlüklerin elimizden alındığı...

Öyle bir dönem ki, uzaklara sadece bakakaldığımız anları yaşadığımız...

Bu fotoğrafı Düsseldorf Havaalanında çekmiştim.  Günümüzün en büyük uçaklarından A380 ve ona hayranlıkla bakan insanlar. 

2007 yılından beri göklerde olan bu uçak yaklaşık 900 kişilik taşıma kapasitesiyle dev bir makine. Ve meraklı gözler de onun üzerinde...

Tamamıyla rastgele yakaladığım bu anı ölümsüzleştirdim. 

Belki onlar o an bunun için çok heyecanlıydılar. Ancak bendeki heyecan çok başkaydı.  Bir haftadır Almanya'da ve Hollanda'daydım. Uzun araba yolculukları, iş görüşmeleri vs. Bir an önce küçük kızımın yanına, Türkiye'ye dönmek.


Fotoğraf notları devam edecek. 
Volkan Cosgun 

Yorumlar

Son 1 haftada en çok neler okundu? /What was the most read in the last week?

Son 30 günde en çok okunanlar /// Most read in last 30 days

Tüm zamanların en çok okunanları /// Most read of all time

Geçen Yıl En çok Okunanlar /// Last Year's Most Read Articles

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *